Veřejná zakázka: Dodávky validovaných diagnostik, spotřebního materiálu, kalibračních a kontrolních materiálů pro imunohematologický analyzátor IH-500, včetně zápůjčky 1ks kompatibilního imunohematologického analyzátoru s IH-500

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zrušeno
Zakázka/soutěž byla zrušena.
DBID: 704
Systémové číslo: P19V00000314
Evidenční číslo zadavatele: 190/2019/MM
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2019-043266
Datum zahájení: 04.12.2019
Nabídku podat do: 16.01.2020 11:00
Datum zrušení: 15.01.2020

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávky validovaných diagnostik, spotřebního materiálu, kalibračních a kontrolních materiálů pro imunohematologický analyzátor IH-500, včetně zápůjčky 1ks kompatibilního imunohematologického analyzátoru s IH-500
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmět veřejné zakázky je specifikován zadávací dokumentací, zejména se jedná o dodávky validovaných diagnostik, spotřebního materiálu, kalibračních a kontrolních materiálů pro imunohematologický analyzátor IH-500, včetně zápůjčky 1ks kompatibilního imunohematologického analyzátoru s IH-500 pro Nemocnici České Budějovice, a.s.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 13 400 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Nemocnice České Budějovice, a.s.
  • IČO: 26068877
  • Poštovní adresa:
    B. Němcové 585/54
    370 01 České Budějovice
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2018-030259

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.jihnem.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Zadávací dokumentace Zadávací dokumentace Dokument PDF Zadavaci_dokumentace.pdf 566,86 KiB
Rámcová kupní smlouva Příloha č. 1 - Rámcová kupní smlouva Dokument MS Word P1_Ramcova_kupni_smlouva.doc 215,00 KiB
Krycí list Příloha č. 2 - Krycí list Dokument MS Word P2_Kryci_list.doc 72,50 KiB
Soupis dodávek - ceník Příloha č. 3 - Soupis dodávek - ceník Dokument MS Excel P3_Soupis_dodavek_cenik.xlsx 15,57 KiB
Položkový ceník Příloha č. 4 - Položkový ceník Dokument MS Excel P4_Polozkovy_cenik.xlsx 13,86 KiB
Seznam poddodavatelů Příloha č. 5 - Seznam poddodavatelů Dokument MS Word P5_Seznam_poddodavatelu.docx 18,24 KiB
Smlouva o výpůjčce Příloha č. 6 - Smlouva o výpůjčce Dokument MS Word P6_Smlouva_o_vypujcce.docx 31,78 KiB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Písemná zpráva zadavatele
Písemná zpráva zadavatele Písemná zpráva zadavatele Dokument PDF Písemná zpráva zadavatele.pdf 459,04 KiB
Ostatní
Rozhodnutí o zrušení Rozhodnutí o zrušení Dokument PDF Rozhodnuti o zruseni podepsane.pdf 597,32 KiB

Formuláře

URL odkazy

Seznam účastníků