Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře KOPIE: Oznámení předběžných informací
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7501011009039


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Nemocnice České Budějovice, a.s.
Identifiakční číslo:
26068877
Poštovní adresa:
B. Němcové
Obec:
České Budějovice
PSČ:
370 01
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Nemocnice České Budějovice, a.s.
Tel.:
+420 387872011
K rukám:
MUDr. Jaroslav Novák, MBA
       
E-mail:
sekretariat@nemcb.cz
Fax:
+420 386461941
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
https://nemcb.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://ezak.nemcb.cz
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Kód NUTS Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)

ODDÍL II.B: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - DODÁVKY NEBO SLUŽBY

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Modernizace a obnova přístrojového vybavení Komplexního onkologického centra Nemocnice České Budějovice, a. s., III - CT
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO DODÁVKY NEBO PLNĚNÍ
(vyberte pouze jednu kategorii - dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá konkrétnímu předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Kategorie služeb: č. (pro kategorie služeb viz příloha C1)
Hlavní místo plnění nebo dodání:
Nemocnice České Budějovice, a. s.
Kód NUTS
CZ03
Kód NUTS
CZ031
Kód NUTS
Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy:
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU ČI HODNOTY DODÁVEK NEBO SLUŽEB (pro každou kategorii služeb)
Předmětem veřejné zakázky bude dodávka 1 ks CT multiclice (256) přístroje s vybavením včetně příslušenství, dopravy, cla, instalace, montáže, uvedení do zkušebního provozu, dodání potřebných podkladů pro provedení příslušných zkoušek a testů, instruktáž obsluhy, dodání dokumentace k přístroji, demontáž a likvidace obměňovaného přístroje.



Dodané přístrojové vybavení musí být nové, nepoužité, nerepasované.



Součástí dodávky je poskytování záručního servisu v délce min. 24 měsíců.



Předmětem hodnocení nabídek bude i nabídková cena na poskytování pozáručního full-servisu, po dobu 8 let.



Předpokládaná hodnota CT je 27 000 000 Kč bez DPH, která bude hrazena z projektu IOP v rámci 19. výzvy. Předpokládaná hodnota pozáručního full servisu na dobu 8 let 12 640 000 Kč bez DPH, bude hrazeno z prostředků zadavatele po uplynutí záruční doby.



Předpokládaná cena VZ je dána součtem předpokládané hodnoty vlastního přístroje a předpokládané hodnoty pozáručního full-servisu na 8 let.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
39 640 000
Měna:
CZK
 
nebo rozsah: mezi
a
 
 
 
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
33115100-0
 
Další předměty
50420000-5
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ (je-li známo)
03/04/2015 (dd/mm/rrrr)
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Odůvodnění účelnosti:
a) popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny: realizace této veřejné zakázky přispěje k udržení a navýšení standardu vybavení Onkologického centra , a je nutná pro zajištění potřebné kapacity nemocnice pro kvalitní a moderní péči o pacienty v oblasti radiodiagnostiky onkologických onemocnění.

b) popis předmětu veřejné zakázky: Předmětem veřejné zakázky bude dodávka 1 ks CT multiclice (256) přístroje s vybavením včetně příslušenství, dopravy, cla, instalace, montáže, uvedení do zkušebního provozu, dodání potřebných podkladů pro provedení příslušných zkoušek a testů, instruktáž obsluhy, dodání dokumentace k přístroji, demontáž a likvidace obměňovaného přístroje.

c) popis vzájemného vztahu předmětu veřejné zakázky a potřeb zadavatele: pořízení technologie přispěje k rozvoji radiodiagnostiky na úrovni Komplexního onkologického centra Nem. České Budějovice a.s. Zvýší se dostupnost moderních modalit zejména perfusních vyšetření v kvalitě, která doposud nebyla k dispozici.

d) předpokládaný termín splnění veřejné zakázky: do 18. 12. 2015


-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba --------------------------------------
- ale nesměšujte dodávky a služby v části II.2)


ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
Projekt "Modernizace a obnova přístrojového vybavení Komplexního onkologického centra Nemocnice České Budějovice, a. s. III" je spolufinancovaný z Integrovaného operačního programu (19. výzva).
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
04/03/2015 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh