Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7501011009029


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Nemocnice České Budějovice, a.s.
Identifiakční číslo:
26068877
Poštovní adresa:
B. Němcové
Obec:
České Budějovice
PSČ:
370 01
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Nemocnice České Budějovice, a.s.
Tel.:
+420 387872011
K rukám:
MUDr. Jaroslav Novák, MBA
       
E-mail:
sekretariat@nemcb.cz
Fax:
+420 386461941
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
https://nemcb.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://ezak.nemcb.cz
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Kód NUTS Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)

ODDÍL II.B: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - DODÁVKY NEBO SLUŽBY

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Modernizace a obnova přístrojového vybavení Komplexního onkologického centra Nemocnice České Budějovice, a.s., III - Lineární urychlovač
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO DODÁVKY NEBO PLNĚNÍ
(vyberte pouze jednu kategorii - dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá konkrétnímu předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Kategorie služeb: č. (pro kategorie služeb viz příloha C1)
Hlavní místo plnění nebo dodání:
Nemocnice České Budějovice, a. s.
Kód NUTS
CZ03
Kód NUTS
CZ031
Kód NUTS
Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy:
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU ČI HODNOTY DODÁVEK NEBO SLUŽEB (pro každou kategorii služeb)
Předmětem veřejné zakázky je dodávka přístrojového vybavení (zařízení) – radioterapeutický ozařovač - Lineární urychlovač kategorie "True Beam" včetně příslušenství, dopravy, cla, instalace, montáže, uvedení do zkušebního provozu, dodání potřebných podkladů pro provedení příslušných zkoušek a testů, instruktáž obsluhy, dodání dokumentace k přístroji, demontáž a likvidace obměňovaného přístroje, v případě potřeby i zpracování projektové dokumentace a poté provedení potřebných stavebních úprav stávajících prostor ozařovny pro potřeby instalace urychlovače.



Dodané přístrojové vybavení musí být nové, nepoužité, nerepasované. Požadován je bezplatný záruční servis po celou dobu záruční lhůty (3 roky) a také pozáruční servis po dobu 7 let od ukončení záruční lhůty.



Předmětem hodnocení nabídek bude i nabídková cena na poskytování pozáručního full-servisu, po dobu 7 let.



Předpokládaná hodnota lineárního urychlovače je 109 030 500 Kč bez DPH, která bude hrazena z projektu IOP v rámci 19. výzvy. Předpokládaná hodnota pozáručního full servisu na dobu 7 let 28 700 000 Kč bez DPH, bude hrazeno z prostředků zadavatele po uplynutí záruční doby.



Předpokládaná cena VZ je dána součtem předpokládané hodnoty vlastního přístroje a předpokládané hodnoty pozáručního full-servisu na 7 let.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
137 730 500
Měna:
CZK
 
nebo rozsah: mezi
a
 
 
 
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
31643100-6
 
Další předměty
50420000-5
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ (je-li známo)
03/04/2015 (dd/mm/rrrr)
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Odůvodnění účelnosti:
a) popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny: realizace této veřejné zakázky přispěje k udržení a navýšení standardu vybavení Onkologického oddělení, a je nutná pro zajištění potřebné kapacity nemocnice pro kvalitní a moderní péči o pacienty v oblasti radioterapie onkologických onemocnění.

b) popis předmětu veřejné zakázky: předmětem veřejné zakázky je dodávka přístrojového vybavení (zařízení) – radioterapeutický ozařovač - Lineární urychlovač kategorie "True Beam ", včetně příslušenství, dopravy, cla, instalace, montáže, uvedení do zkušebního provozu,zajištění podkladů pro provedení příslušných zkoušek a testů, instruktáž obsluhy, dodání příslušné dokumentace k přístroji, demontáž a likvidace obměňovaného přístroje, v případě potřeby i zpracování projektové dokumentace a poté provedení potřebných stavebních úprav stávajících prostor pracoviště ozařoven Onkologického oddělení Nemocnice České Budějovice a.s.

c) popis vzájemného vztahu předmětu veřejné zakázky a potřeb zadavatele: pořízení technologie přispěje k rozvoji radioterapie na úrovni Komplexního onkologického centra Nem. České Budějovice a.s. v návaznosti na diagnostiku, chemoterapii , biologickou léčbu a dotčená chirurgická pracoviště, která se podílí při léčbě onkologických onemocnění.

d) předpokládaný termín splnění veřejné zakázky: do 18.12.2015

-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba --------------------------------------
- ale nesměšujte dodávky a služby v části II.2)


ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
Veřejná zakázka je zadávána v rámci projektu IOP "Modernizace a obnova přístrojového vybavení komplexního onkologického centra Nem. České Budějovice a.s. III" (19. výzva)
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
04/03/2015 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh