obsah
|
zápatí
Jihočeské nemocnice
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Poskytování služeb bezpečnostního dohledového centra pro jihočeské nemocnice
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda:
Ne
Příkazní smlouva:
Ne
Název, druh a popis předmětu
Název:
Poskytování služeb bezpečnostního dohledového centra pro jihočeské nemocnice
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem na poskytování služeb bezpečnostního dohledového centra pro jihočeské nemocnice, přičemž tyto služby budou spočívat především v následujících činnostech a plněních:
a) seznámení s prostředím objednatelů a informačními a komunikačními systémy a technologiemi provozovanými u objednatelů (dále též jen „IKST“), dále s procesy a dokumentací objednatelů, které se vztahují k oblasti kybernetické bezpečnosti a řízení rizik;
b) dodání jednotného systému monitoringu bezpečnostních událostí a incidentů pro zajištění informační a kybernetické bezpečnosti IKST se zvláštním důrazem na ochranu dat pacientů objednatelů a uvedení tohoto systému do provozu;
c) napojení IKST objednatelů na jednotný systém monitoringu bezpečnostních událostí a incidentů dodavatele pro zajištění informační a kybernetické bezpečnosti IKST;
d) zajištění monitoringu stavu kybernetické bezpečnosti IKST;
e) provádění detekce, vyhodnocování a řešení kybernetických bezpečnostních událostí a incidentů v IKST a obecně v prostředí objednatelů za pomoci specifických nástrojů a odborného bezpečnostního týmu;
f) plnění dalších povinností dle smlouvy na plnění veřejné zakázky.
Místo plnění:
Jihočeský kraj
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.jihnem.cz)
Kontakt:
Ing. Michaela Michalcová
e-mail: verejnezakazky@jihnem.cz
tel: 731 565 259
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
15.07.2024 08:00
Datum zahájení:
17.05.2024 16:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):
vyžadovat elektronický podpis při udělení souhlasu k otevření
souhlas k otevření se uděluje pro všechny nabídky/žádosti/návrhy najednou
[info]
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Jihočeské nemocnice
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software