Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7402011002731


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Nemocnice České Budějovice, a.s.
Identifikační číslo:
26068877
Poštovní adresa:
B. Němcové 585/54
Obec:
České Budějovice
PSČ:
370 01
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Nemocnice České Budějovice, a.s.
Tel.:
+420 387872011
K rukám:
MUDr. Jaroslav Novák, MBA
       
E-mail:
sekretariat@nemcb.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
https://nemcb.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://ezak.nemcb.cz
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://ezak.nemcb.cz/vz00000079
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Modernizace a obnova přístrojového vybavení komplexního onkologického centra Nemocnice České Budějovice a.s. II.
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č.
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění:
Kód NUTS CZ031 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem této veřejné zakázky je dodávka přístrojového vybavení a zdravotnické techniky (Lineární urychlovač) pro Komplexní onkologické centrum Nemocnice České Budějovice, a.s., a to v souladu s platnou právní úpravou, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, zákonem č. 123/2000 Sb., o zdravotnických prostředcích a o změně některých souvisejících zákonů, v platném znění, a příslušnými prováděcími právními předpisy včetně případných veškerých souvisejících činností v rozsahu blíže vymezeném touto Zadávací dokumentací. Předmětem této veřejné zakázky jsou všechny dodávky a činnosti specifikované v Příloze č. 1 Zadávací dokumentace.
Předmětem plnění VZ je i pozáruční servis přístrojového vybavení a zdravotnické techniky, přičemž pozáruční servis bude financován z vlastních prostředků Zadavatele a nikoliv z prostředků projektu IOP „MODERNIZACE A OBNOVA PŘÍSTROJOVÉHO VYBAVENÍ KOMPLEXNÍHO ONKOLOGICKÉHO CENTRA NEMOCNICE ČESKÉ BUDĚJOVICE II“.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
31643100-6
 
Další předměty
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
107 735 400
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
21/11/2014 (dd/mm/rrrr)  
Dokončení
30/06/2015 (dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
viz. návrh smlouvy

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
viz. návrh smlouvy

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Dodavatel prokazuje splnění základních kvalifikačních předpokladů předložením: a) výpisu z evidence Rejstříku trestů [§ 53 odst. 1 písm. a) a b) Zákona], b) potvrzení příslušného finančního úřadu a ve vztahu ke spotřební dani čestného prohlášení [§ 53 odst. 1 písm. f) Zákona], c) potvrzení příslušného orgánu či instituce [§ 53 odst. 1 písm. h) Zákona], d) čestného prohlášení [§ 53 odst. 1 písm. c) až e) a g), i) až k) Zákona].
Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže dodavatel, který předloží: a) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu Veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. předložení výpisu ze živnostenského rejstříku, z něhož bude vyplývat, že dodavatel má následující živnostenská oprávnění: Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona, obor činnosti: Velkoobchod a maloobchod.
Zadavatel požaduje za účelem prokázání splnění profesního kvalifikačního předpokladu podle § 54 písm. d) Zákona předložení dokladu o proškolení výrobcem k nákupu, skladování a prodeji příslušných zdravotnických prostředků ve smyslu § 18 zákona č. 123/2000 Sb., o zdravotnických prostředcích a o změně některých souvisejících zákonů, v platném znění, jestliže dodavatelem nabídnuté zdravotnické prostředky spadají do třídy IIb a/nebo III dle klasifikačních pravidel stanovených v příloze č. 9 nařízení vlády č. 336/2004 Sb. Proškolení může dle citovaného zákona provést i zplnomocněný zástupce výrobce nebo distributor.
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Dodavatel je dle § 50 odst. 1 písm. c) Zákona povinen předložit čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit Veřejnou zakázku.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
1)seznam význam.dodávek realiz.v posl.3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí;přílohou seznamu:osvědčení vydané veř.zadav.,pokud bylo zboží dodáno veř.zadavateli,osv.vydané jinou osobou,pokud bylo zboží dodáno jiné os.než veř.zadavateli,nebo smlouva s jinou os.a doklad o uskut.plnění dodav.,není-li současně možné osv.podle bodu2 výše od této os.získat z důvodů spočívajících na její straně.2)§ 56 odst.1 písm.e)-předvedení přístroje určeného k dodání.Dodav.je opr.prokázat splnění tohoto kvalif.předp.též tím,že označí refer.pracoviště,na kt.je předmět.přístroj používán v klinickém provozu.3)§56 odst.1 písm.f) Zák.předložení dokladu prokazujícího shodu požadovaného výrobku(dodávaného zařízení)vydaného přísl.orgánem(zejména podle zákona č.22/1997Sb.,o tech.požad. na výrobky a o změně a doplnění některých zák.,v pl.znění,a případ.též v souladu s nařízením vlády č.336/2004Sb.,v pl.znění).
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
1)dodavatel v posledních 3letech provedl dodávku alespoň 1ks identického přístroje v posledních 3letech.Přístroj musí být svými parametry shodný s přístrojem,jehož dodávku požaduje Zadav.v rámci této Veřejné zakázky.2)§ 56 odst.1 písm.e)-předvedení přístroje určeného k dodání.Dodav.je opráv.prokázat splnění kvalif.předpokladu též tím,že označí referenční pracoviště,na kt.je předmětný přístroj používán v klinickém provozu. 3)Dodavatel prokáže splnění tohoto technického kvalifikačního předpokladu předložením kopie platného CE certifikátu, případně jiného platného dokladu prokazujícího shodu ve smyslu §56 odst.1 písm.f),a to u všech dodávaných zařízení, které tvoří předmět VZ. Doklad musí prokazovat shodu na zařízení jako celek,ne na jeho jednotl.komponenty. Dodavatel také předloží doklady od SÚJB, tj. povolení k nakládání se zdrojem ionizujícího záření–povolení pro dovoz a distribuci zdrojů ionizujícího záření.
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
05/2014
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2014/S 031-049527 ze dne 13/02/2014 (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 03/02/2015 (dd/mm/rrrr) Čas: 08:30 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
5
nebo dnech:
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 03/02/2015 (dd/mm/rrrr)
Čas:
09:00 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
zasedací místnost, budova vedení nemocnice
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Max. 1 zástupce každého uchazeče, který se prokáže, v případě statutárního zástupce výpisem z obchodního rejstříku, v případě jiné osoby, plnou mocí vystavenou statutárním orgánem uchazeče a některým z dokladů prokazujícího jeho totožnost.

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
Tento projekt „Modernizace a obnova přístrojového vybavení Komplexního onkologického centra Nemocnice České Budějovice a.s. II “ je spolufinancován Evropskou unií z Evropského fondu pro regionální rozvoj.
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Zadavatel stanovil předpokládanou hodnotu pozáručního servisu na základě vlastních zkušenosti se servisními náklady na ozařovací technice, kterou provozuje , za období min. 5 roků a na základě průzkumu trhu servisních nákladů nových generací přístrojů, které budou instalovány. Oproti předchozí zrušené VZ 477914 je předpokládaná cena pozáručního servisu navýšena.
Poznámka :
Tato navazující veřejná zakázka je vypsána za původní veřejnou zakázku 477914 která byla zrušena z důvodu obdržení pouze jedné nabídky .
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
21/11/2014 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh